Σχεδιασμός Λογοτύπου
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι βασικό κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης.
Είτε πρόκειται για φυσικό κατάστημα είτε για ιστοσελίδα, πρέπει να υπάρχει ένα αναγνωριστικό σήμα του brand
για να καθιερώνεται στο υποσυνείδητο των πελατών.
Σκεφτείτε διαχρονικά πόσα προϊόντα έχουν μείνει ανεξίτηλα στη μνήμη του κοινού μέσω του logo τους.
Το λογότυπο αντιπροσωπεύει τις αξίες και την αισθητική της εταιρείας σας και εμφανίζεται στις επαγγελματικές κάρτες,
στα social media, την ιστοσελίδα και τα επιστολόχαρτα της επιχείρησης.
Η εταιρεία μας έχει πλήρως καταρτισμένο δημιουργικό τμήμα που θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε ποιο είναι το πιο αντιπροσωπευτικό λογότυπο για την εταιρεία σας. Διαθέτουμε ένα πλήρως ενημερωμένο portfolio με όλα τα project που αφορούν σχεδιασμό λογότυπου.
Γιατί να Προσλάβετε έναν Επαγγελματία;
Υπάρχουν λογότυπα σχεδιασμένα σε απλές εφαρμογές του υπολογιστή, που μπορείτε να φτιάξετε και μόνοι σας ή ξεπερασμένης αισθητικής.
Όμως ο σκοπός ενός λογότυπου είναι να διαφοροποιεί μία επιχείρηση και να την αντιπροσωπεύει με τρόπο ευδιάκριτο και μοναδικό.
Το κόστος για ένα λογότυπο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες:
Την έρευνα, τα προσχέδια και τις αλλαγές μέχρι να καταλήξετε στο κατάλληλο.
Ο σχεδιασμός απαιτεί γραφιστικές και τεχνικές γνώσεις, πρέπει όμως να υπάρχει και γνώση της αγοράς, του marketing και του branding.
Για κάθε λογότυπο που αναλαμβάνουμε να σχεδιάσουμε φροντίζουμε να:
Ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και να αντιπροσωπεύει το ύφος της εταιρείας.
Πρέπει να έχει κερδίσει τον πελάτη μέσα σε 2 δευτερόλεπτα, ενώ χρειάζεται μόλις 10 για να το απομνημονεύσει.Κάνει πολύ καλή πρώτη εντύπωση.
Αν το λογότυπο μίας επιχείρησης δείχνει παρωχημένο ή πρόχειρο, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο ο δυνητικός πελάτης να μην εμπιστευτεί μία επιχείρηση μόνο και μόνο επηρεασμένος από αυτό τον παράγοντα.Δημιουργεί θετικά συναισθήματα και εμπνέει εμπιστοσύνη.
Για να αποτυπωθεί στη μνήμη κάποιου, πρέπει να το συνδέσει με κάτι όμορφο.
Ένα δυσνόητο, κακοσχεδιασμένο λογότυπο, δύσκολα θα φέρει καλά αποτελέσματα, πολύ απλά γιατί ο πελάτης δεν θα καταλάβει το μήνυμά του.Είναι ευδιάκριτο ακόμη και από απόσταση.
Το λογότυπο οφείλει να είναι αναγνωρίσιμο από μακριά και να είναι ευδιάκριτα τα γράμματα ή και τα σχέδια που το αποτελούν.